Volgers

maandag 9 januari 2017

olifant met jellyplate

Hallo Bloggers,

Even iets uitgeprobeerd .zaterdag was het geen weer om naar buiten te gaan ,dus maar aan de knutsel nou verveel ik me nooit maar even naar buiten beentjes strekken is toch ook wel fijn . Maar zo gezegd zo gedaan dus lekker bezig geweest .hier dus het resultaat . Gemaakt met een template en een jellyplate en goed gelukt . al zeg ik het zelf .

Ik wil jullie ook bedanken dat jullie met zo velen komen kijken op mijn blog .Dan wens ik jullie weer een fijne avond en tot kijk maar weer.


                     Lieve Groetjes Rianne

4 opmerkingen:


  1. Knap gemaakt, mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en fijn spul he die Gelli plate
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Mooi de lifant bij de tekst! Is van Loesje, toch? Ik kreeg voor mijn verjaardag een kaart met deze tekst van mijn schoonzus, omdat ze niet kon komen ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Rianne,
    deze stempel is toch van Stampinback,
    zo leuk zoals jij het verwerkt op deze kaart met gelli techniek1
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne