Volgers

woensdag 26 april 2017

workshop Hermien


Hallo Bloggers,

Hier weer twee kaartjes van de workshops van ase ,heel leuk om te doen .je doet eerst embossen dan kleuren nog een keer embossen en dan met zwart erover en het resultaat is geweldig.Je Hebt dan wel je techniek gedaan met weinig stempel .dus weer een heel aparte kaart.

Voor degene die wil reageren ,doe het., want ik weet niet of het nu goed zit .het is veranderd al weet ik niet wat er gebeurd is vandaar de vraag ,A,U.B. wilt uw reageren .

BEDANKT allemaal.


                           Liefs Rianne

7 opmerkingen:

  1. Super Rianne! Een leuke techniek en een prachtig resultaat!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    ben ik nog een keer, ook deze 2 zijn super, hele mooie techniek,
    groetjes,
    Ans
    je naam op mijn blog is Riannerizanti..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb de workshop ook gevolgd op ase, 'k vond het leuk om te doen.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He nu kan ik wel weer reageren! Wat je gedaan heb weet ik niet, maar het lijkt nu weer te werken!
    Heerlijke techniek om te doen he? En weer een mooi resultaat! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    wat een mooie kaartjes! Prachtig!! EN alles doet het weer zo te zien!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit, mooie schetsen heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Rianne,
    leuke techniek met prachtresultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne